WIPWednesday - testbreien

Ik doe nog eens mee aan een testbrei voor Making stories, voor het boek dat later dit jaar uitkomt. Ik koos voor Tilde's mittens, geen g...

Ik doe nog eens mee aan een testbrei voor Making stories, voor het boek dat later dit jaar uitkomt. Ik koos voor Tilde's mittens, geen grote stukken en dus heb ik eigenlijk massa's tijd voor een paar wanten. Redelijk gevaarlijk omdat ik dan andere dingen durf starten en dit zou durven vergeten. Gelukkig is het een leuk patroontje en ben ik ondertussen ver genoeg om de teltekening uit het hoofd te kennen.

 Ik koos voor Jamieson & Smith, de wol waar het patroon in ontworpen is en kon gelukkig beroep doen op mijn voorraad. Voor de zekerheid vulde ik het aan met nog een extraatje uit de Roopoorte. 

You Might Also Like

0 reacties