Terug naar school?

Ik had al een tijdje de kleuterboekentas van Lederworkshop in de gaten op instagram. Zeker toen Griet Aesaert , waar je ook gewoon een heel ...

Ik had al een tijdje de kleuterboekentas van Lederworkshop in de gaten op instagram. Zeker toen Griet Aesaert, waar je ook gewoon een heel mooie tas kan bestellen, met veel kleuren kwam. Je kan de boekentassen als zelfbouwpakket kopen, maar je kan er ook een handtas van maken. 


Ze organiseerde een workshop in de Stoffenkamer en ik schreef me in. Ik koos donkergroen leder met een hoop winterstoffen in mijn achterhoofd. Stoffen die nog een kledingstuk moeten worden #schaterlach
Ik kreeg de instructies uit het bouwpakket en natuurlijk was Griet er met veel uitleg en enthousiasme. We waren met een klein groepje en iedereen kon op haar tempo werken. Ik had al eerder eens een workshop gedaan, dus het kloppen schrikte me misschien iets minder af, maar tegelijkertijd mis ik wel de handigheid om het leder altijd vlotjes te plooien. Griet zegt dat het een kwestie van durf is, en waarschijnlijk heeft ze wel gelijk, maar als je een workshop volgt ben je alvast zeker dat je met een tas naar huis gaat. 
Ik ben heel blij met mijn sjakosse en krijg er ook heel wat complimenten op. Het is fijn om zoiets zelf te maken en ik hoop ook snel werk te maken van die kledingstukken, ik heb alvast een sjaal in dezelfde kleur. 




 

You Might Also Like

0 reacties