Fibremood linkparty: Betty

Ik veranderde deze keer van gedacht wat ik wou maken. Het werd Betty, een broek met een heel mooi voorpand, zakjes die net iets anders zitte...

Ik veranderde deze keer van gedacht wat ik wou maken. Het werd Betty, een broek met een heel mooi voorpand, zakjes die net iets anders zitten. Ik koos voor zwarte ribfluweel, onmogelijk te fotograferen maar eentje waar ik in ga wonen. 
Voilà, daarmee is alles gezegd. Schaterlach! Ik knipte de zakjes uit een restje van de Veritas en maakte deze keer een 46, geen aanpassingen naar een 48, gewoon de tabel gevolgd en een beetje gegokt. En ja, ook deze keer wachtte ik lang om aan de slag te gaan. Zaterdag nestelde ik achter mijn naaimachine en al bij de eerste pasbeurt was het bingo, gewoon head over heels
Ik werkte maandag nog de boord af en nam de eerste foto's met het topje dat voor de zakken het stofje leverde. De haren nog nat uit de douche, maar op een drukke werkdag is het soms wat tussendoor

En ook ideaal met mijn zwarte trui, nog meer zwart, nog moeilijker voor de foto ;)

Ik verlengde de broek een beetje bij het zien van de eerste foto's, maar twijfel nog wat over de lengte. Het is zeker niet de bedoeling dat ik die tot op mijn enkels laat vallen, maar misschien nog een paar centimeter bij de volgende? 

 

You Might Also Like

0 reacties