Elizabeth Montagu sokken

Het eerste paar van de Bluestockingsclub van Kate Davies waren Elizabeth Montagu. Ze komen in korte en lange versie. Het kriebelde om eens l...

Het eerste paar van de Bluestockingsclub van Kate Davies waren Elizabeth Montagu. Ze komen in korte en lange versie. Het kriebelde om eens lange sokken te breien. 
En als je dan je twijfels uit dan zegt iedereen natuurlijk: lange kousen! Ik zie al dat ik deze herfst botten ga shoppen. 
Het werd passen om de lengte te bepalen van de kousen. Het was toen heel warm en passen was niet altijd leuk. Maar ik vond het wel fijn om regelmatig eens te zien hoe ze groeiden.  
De kleur heet vuil blauw en is van Onion Nettle sockyarn, besteld bij Ullawol. Ik had meer dan twee bollen nodig en Sofie zorgde voor een vlotte levering, met hetzelfde kleurenbad. 

De sokken kregen een sopje, de draadjes ingestopt en nu gaan ze de kast in, tot ergens in de herfst. Ik bedenk nog wel een look zodat ze goed zichtbaar zijn. 

You Might Also Like

0 reacties