Second one down

Ik mocht gisteren mijn tweede vaccin halen en ik moet toegeven dat ik even enthousiast was als de eerste keer. Ik was te vroeg en liep zo ee...

Ik mocht gisteren mijn tweede vaccin halen en ik moet toegeven dat ik even enthousiast was als de eerste keer. Ik was te vroeg en liep zo een vriendin tegen het lijf. Gezellig samen aanschuiven en alles ging opnieuw vlotjes.

Het enige wat misschien minder liep was dat ik er niet in slaagde om mijn arm te ontbloten. Ik slaagde er voorheen en nadien wel in dus blijkbaar ben ik soms gewoon echt lomp. En zo voelt mijn arm nu ook weer, misschien iets meer dan de vorige keer, maar ik ben nu ook aan het werk en heb mijn arm vaker nodig. Ik kreeg wel een mooi compliment dat mijn bloesje voelde als van een bepaald merk, terwijl het eigenlijk een stofje van op zolder is. Net genoeg voor een odile 

Het duurt nog twee weken voor ik de maximale bescherming, net geen 95%, bereik, maar het voelt nu al als een opluchting. Ik heb nog geen echte zomerplannen en dus maakte het voor mij ook minder uit wanneer de vaccins werden gepland. 

You Might Also Like

3 reacties

  1. Verder geen last gehad van je tweede prik?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. nee, enkel mijn arm en nu misschien wat langer, maar kan ook inbeelding zijn geweest. Jij?

      Verwijderen
  2. Jeuij, bijna volledig beschermd, laat die zomer nu maar komen :-)

    BeantwoordenVerwijderen