Rocco hoodie

Sharon van Zonen09 lanceerde voor de kerstvakantie de hoodieversie van de rocco-sweater. Met het afgelasten van kersfeestjes nam ik ruim de ...

Sharon van Zonen09 lanceerde voor de kerstvakantie de hoodieversie van de rocco-sweater. Met het afgelasten van kersfeestjes nam ik ruim de tijd om de cadeautjes te maken voor mijn neefjes en nichtjes. Wat zeg ik, er moeten er nog twee gemaakt worden. Halverwege dus. 

Ik had al eens gepolst bij mijn tricot workshop of een kap iets was wat ze zagen zitten. Er volgde toen één zelf getekend exemplaar. Nu met een patroon voorhanden besloot ik het me niet te moeilijk te maken. Na overleg met de papa werd voor een basis gekozen, geen rits, geen zak. 


En groen had ik al doorgekregen als kleur, ik dacht eerst aan de versie met bladeren maar toen See you at Six deze groene stof lanceerde bestelde ik voldoende voor de trui. De binnenkant van de kap werd effen. Er kwamen stoppertjes op het touwtje en voilà, eentje dat naar een nieuwe eigenaar kon vertrekken. Ik werkte de binnenkant af met een stukje van de zelfkant, daar heb ik geen foto van, wel weet ik dat ik nog wel wat moet oefenen. 

You Might Also Like

1 reacties

  1. Wel kijk, je bericht deed me actie ondernemen... ik printte het patroon, vroeg zoonlief of hij eerst een hoodie of een Wolf onesie wou en kreeg groen licht voor de hoodie ;). Merci voor het lichte duwtje in de rug ♥

    BeantwoordenVerwijderen