WIPWednesday: Leia

 Het is woensdag en dat leek een goed moment om mijn Leia-sweater nog eens te tonen. De vorige keer toonde ik de yoke met twee kleuren.  En ...

 Het is woensdag en dat leek een goed moment om mijn Leia-sweater nog eens te tonen. De vorige keer toonde ik de yoke met twee kleuren. En als ik de post herlees is er mijn verwondering dat het toch makkelijker was dan gedacht, en dat is een gevoel dat ook bij het lijf komt bovendrijven. 

Er is een schema met een 20-tal rijen maar eigenlijk is het best makkelijk te volgen, heel wat rijen zijn een simpele herhaling. Ik kan dus blijven verder kijken naar mijn serie en toch blijft het verslavend om nog een rijtje te doen of deze herhaling af te werken. 

Het is natuurlijk wel een warme trui om aan te werken, alpaca is zacht en warm. En dus niet zo ideaal voor de heel warme dagen die we hadden. Ik vrees dat ik die ook een beetje aan de kant ga moeten leggen omdat ik toegezegd heb om een patroon te testbreien. Ik moet toegeven dat er ook weer meer op de naalden staan dan afgewerkt wordt en dat voelt een beetje lastig. Maar als ik deze leia sweater zie groeien dan word ik echt wel blij. 

You Might Also Like

0 reacties