LMV: Ian

Mijn neefje verjaarde midden in de coronaperiode. Meer nog, op een moment dat ik mijn naaimachine beu was, wegens te veel mondmaskers. Ik ko...

Mijn neefje verjaarde midden in de coronaperiode. Meer nog, op een moment dat ik mijn naaimachine beu was, wegens te veel mondmaskers. Ik kocht me wat tijd door te vragen wat hij graag zou hebben en zoals verwacht duurde het even om een antwoord te krijgen, maar was het dan meteen ook weer heel specifiek: een short met touwtjes. Ik zocht wat in mijn tijdschrift abonnementen en stuurde foto's door en de keuze viel op Ian uit La Maison Victor (juli/augustus 2017). Ik weet dat het een zwemshort is, maar ik ging aan de slag met een restje french terry van See you at Six en een restje linnen. Dat is het voordeel van een 134, zeg maar. 


En ja, ik besef dat linnen misschien een gedurfde keuze is voor een kind/jongen. Maar is er nu één stof die meer zomer schreeuwt dan linnen? Ik had nog nooit eerder nestelogen gebruikt en het zorgde zeker voor wat stress maar ik liet me niet kennen en ik geef toe dat het beter kon, maar ik denk dat hij er uitgegroeid is voor ze loskomen. Allez, dat hoop ik toch #schaterlach

You Might Also Like

0 reacties