GF20: dag 11

Voor de laatste dag, de extra dag, trok ik naar Café De Loge. Met Future Belge organiseerden ze een aantal optredens op verschillende locati...

Voor de laatste dag, de extra dag, trok ik naar Café De Loge. Met Future Belge organiseerden ze een aantal optredens op verschillende locaties, allemaal volgens de corona-voorschriften. Met ontsmette handjes, blijven zitten in bubbels,... Het deed deugd. Ik had mijn lijstje gemaakt van het aantal volwassenen met wie ik afgelopen week contact had gemaakt, vier volwassenen zou ik moeten verwittigen als ik ziek zou worden. Twee zijn al eerder ziek geweest en zijn hopelijk immuun en drie zag ik buiten. Eens een concert of een voorstelling vult duidelijk mijn sociale contacten aan. En bij Jos en Mieke word je - zoals steeds - warm onthaald.

Ik ging voor Divan, hij bracht een selectie van zijn liedjes die hij voor Hermitage schreef en een selectie van The Gay Tapes van The House of Quoi.



Ik had vorig jaar tijdens de feesten enorm genoten van hun concert en ook in een solobezetting konden de nummers me raken, misschien nog meer. Na het concert ging ik mijn cd ophalen en overtreedde hierbij waarschijnlijk duizend regels, maar ik weet al welke muziek ik de komende weken luid ga opzetten ga mee dansen in mijn living. 

You Might Also Like

0 reacties