GF20 - dag 0

Iemand wenste me maandag een goede Gentse feesten en mijn hart brak. Maar echt. Ik ben niet degene die je bij het ochtendgloren op Camping V...

Iemand wenste me maandag een goede Gentse feesten en mijn hart brak. Maar echt. Ik ben niet degene die je bij het ochtendgloren op Camping Vlasmarkt gaat tegenkomen, ik ontwijk de foor en een aantal pleinen,... maar het is sterker dan mezelf, elk jaar begint het te kriebelen, is er al een affiche, zijn er al geruchten,... Dit jaar heb ik lang niet durven denken dat er geen feesten zouden zijn, al leek het steeds meer de enige optie.

En dan was er het filmpje van Vuile klap



en het bevestigde wat ik eigenlijk al wist. Dus ja, vanavond loop ik niet langs de pleinen om de opbouw te spotten en al iets te eten of te drinken en te lachen met de vrienden, kennissen en onbekenden die hetzelfde doen, nee, maar ik ben er wel klaar voor.

You Might Also Like

1 reacties