Coppelia

Ik kon het opzoeken op mijn blog, ik maakte de coppélia cardigan van papercut patterns voor het eerst in 2016. En ik weet dat ik toen de tw...

Ik kon het opzoeken op mijn blog, ik maakte de coppĂ©lia cardigan van papercut patterns voor het eerst in 2016. En ik weet dat ik toen de twee versies probeerde. De rode versie van de blogpost kwam ik tegen in mijn kleerkast tijdens de voorbije Me Made May en ik kreeg een compliment op de dĂ©colletĂ©. En ik moest toegeven dat ze gelijk had.

Dat was de reden dat mijn jersey in double gauge van bij De Stoffenkamer een nieuwe bestemming kreeg, zo ergens tussen de aankoop en de wandeling naar huis, hoop en al tien minuten.

Ik had voldoende stof gekocht voor een t-shirt met lange mouwen en een t-shirt met aangeknipte korte mouwen. Ik kon er dus makkelijk de cardigan uitknippen. Ik koos voor het t-shirt model en zette mijn overlock aan het werk om het merendeel van de cardigan in elkaar te zetten. Wat een plezier! Al lijkt mijn overlock minder van blauwe draden te houden en ik regelmatig moest inrijgen.

You Might Also Like

0 reacties