Imker sokken

De imker sokken van Nele Druyts uit het boek van Laine 52 weeks of socks was mijn finish or frog project van vorige maand. Ik vertelde er h...

De imker sokken van Nele Druyts uit het boek van Laine 52 weeks of socks was mijn finish or frog project van vorige maand. Ik vertelde er hier over.
 De tweede sok was even zoeken weer, maar het ritme zat weer snel in mijn vingers. Ik sukkelde wat met de hiel. Dit lag volledig aan mij en niet aan de instructies. Ik haalde alles uit en begon opnieuw. Ik hou wel van de afwisseling van de steken.
Eens ik in het ritme zat, was het best verslavend om de sokken neer te leggen. En er zit ook een foutje in, ergens kon ik blijkbaar niet meer tellen tot het kleine aantal rijen van het repetitieve patroontje. Ik besloot het te negeren en ik geniet nu van mijn warme sokken.

You Might Also Like

0 reacties