Lettertjes 2019

Af en toe schrijf ik hier over de boeken die ik lees, in de rubriek lettertjes . Maar ik doe dat niet standaard, ik noteer wel de boeken di...

Af en toe schrijf ik hier over de boeken die ik lees, in de rubriek lettertjes. Maar ik doe dat niet standaard, ik noteer wel de boeken die ik lees via goodreads. Ook daar durft de commentaar er wel eens bij inschieten. 

Ik las 22 boeken, duidelijk meer dan de 12 die ik als doelstelling had, 5955 pagina's blijkbaar. Ik blijf het wel houden op één boek per maand. 

Bij de boeken die ik gelezen heb, zijn er een aantal boeken die ik kan aanraden. Ik hield wel van de boeken van Bert Moerman (Benny en niet dat het iets uitmaakt). Ik las heel graag Lam en the only story. En zeker Of iedereen gaat dood was een pareltje. En wish you were here was ook wel mooi. 


You Might Also Like

0 reacties