Maxine

Op instagram loopt de foto-uitdaging #braugust. Elke dag is er een thema waar de deelnemers mee aan de slag gaan. Voor mij als beginnend naa...

Op instagram loopt de foto-uitdaging #braugust. Elke dag is er een thema waar de deelnemers mee aan de slag gaan. Voor mij als beginnend naaister van ondergoed is het vooral een manier om veel inspiratie op te doen en tips te sprokkelen. Zo ontdekte ik ook al verschillende ontwerpers en patronen. Vandaag stikte ik maxine, een gratis patroon voor een onderbroek van Evie La Luve. Ze heeft patronen maar maakt ook lingerie op maat. 

Ik koos een grijze lycra van bij Lijfgoed en gebruikte een felblauwe elastische biaisband met een zilveren boordje. Ik gebruikte ook een andere zigzagsteek, wat ik ergens gelezen heb. Het is nog een beetje oefenen om die overal gelijk te krijgen, maar ik vind het wel een mooie steek.

Het is een relatief hoge slip en zit snel in elkaar. Je krijgt een uitleg voor elastische biaisband en voor picot.

You Might Also Like

0 reacties