Want een hittegolf vraagt om een geschikte outfit

Of zoiets... Ik maakte eerder deze week pensée van Deer & Doe en ging op zoek in mijn stoffenvoorraad. Ik vond er dit stofje van Soft C...

Of zoiets... Ik maakte eerder deze week pensée van Deer & Doe en ging op zoek in mijn stoffenvoorraad. Ik vond er dit stofje van Soft Cactus dat er aan moest geloven. De tweede keer zat het al een stuk sneller in elkaar. 
Ik knipte de décolleté misschien één centimeter hoger voor mijn eigen comfort en combineerde het geheel met een linnen broek. Ik kocht blauwe stof bij de Stoffenkamer, ik wou nog een rae pants uit breaking the pattern.
 Een linnen broek is echt ideaal met dit weer, de stof voelt luchtig aan en door het wijde model vang je ook nog wel eens een occasioneel briesje. Natuurlijk ben ik al op zoek naar een nieuw stofje voor het topje want ik denk dat ik er toch nog ééntje nodig heb. Of misschien twee?

You Might Also Like

0 reacties