WIPWednesday: honey bee dance socks

Ik vertelde eerder over the handmade socks society van Helen Stewart aka CuriousHandmade. Ik zei toen nog enthousiast dat ik op tempo was o...

Ik vertelde eerder over the handmade socks society van Helen Stewart aka CuriousHandmade. Ik zei toen nog enthousiast dat ik op tempo was om elke sok van de club te breien. Om de andere maand komt er namelijk een patroon uit. Ik heb er momenteel drie, maar er zijn al vijf patronen uit. Nog eentje komt er aan. Het vierde patroon staat momenteel op mijn naalden. Ik word geplaagd door te veel tegelijkertijd te willen doen.

Al een tijdje moet ik toegeven. Ik zette op hetzelfde moment verschillende sokken op en deze bleef een beetje liggen. Het ajourpatroon leek me iets te moeilijk om mee te nemen, maar eigenlijk had ik het gewoon moeten proberen. Het patroon is relatief simpel omdat je het in stukjes kan opdelen. Zoals je kan zien moet er nog een tweede sok komen.

You Might Also Like

0 reacties