Nuuk

Het patroon staat in de eerste Laine Magazine en het was liefde op het eerste gezicht. Het patroon is van Jonna Hietala, editor bij het ti...

Het patroon staat in de eerste Laine Magazine en het was liefde op het eerste gezicht. Het patroon is van Jonna Hietala, editor bij het tijdschrift en straalt minimalisme uit. Het is een simpele trui met korte mouwen in een dikke wol, ideaal om boven een t-shirt met lange mouwen aan te doen en zo de koude op kantoor te lijf te gaan. Maar ik durf er ook wel een kleed onder aan of een cardigan er boven, want ik hou wel van wat warmte. Ik koos voor merino wol van De Rerum Natura en ging deze keer voor een donkere kleur (fusain). Ik gebruikte er 3.5 bol, mijn stekenproef klopte niet helemaal, maar hierdoor zit het een beetje ruimer, wat ook wel fijn is. 


You Might Also Like

0 reacties