AMA - paper dolls

Eén van de vragen die ik kreeg tijdens Ask me Anything was wat het kledingstuk is waar ik het meeste trots op ben. Ik moest even nadenken, m...

Eén van de vragen die ik kreeg tijdens Ask me Anything was wat het kledingstuk is waar ik het meeste trots op ben. Ik moest even nadenken, maar kwam uit bij paper dolls van Kate Davies. Het was mijn eerste kleurbreiwerk en ik heb serieus zitten zweten op alle details, zoals dat boordje.

Maar hoe ongelooflijk mooi die is geworden, daar kan ik nog steeds blij van worden als ik die uit de kast haal.


Ik kocht de wol indertijd bij een wolwinkel in de Salvatorstraat. De wolwinkel is er niet meer, maar de wol kan je nog steeds vinden bij een Gentse wolwinkel vlak in die buurt. Wolder heeft deze in hun eigen merk opgenomen en daar ben ik echt blij mee want ik gebruik de wol momenteel voor een ander ontwerp van Kate Davies, namelijk de carbeth cardigan. Ik was begonnen aan de mouwen als steekproef toen de trui uit kwam. Maar met het verschijnen van het patroon voor de cardigan besloot ik te switchen. De mouwen kan ik gewoon gebruiken want de constructie blijft hetzelfde.


You Might Also Like

0 reacties