Nénuphar

Ik weet niet of ik zo enthousiast was toen Deer & Doe nénuphar lanceerde. Begrijp me niet verkeerd, ik vind de styling gewoon geweldig ...

Ik weet niet of ik zo enthousiast was toen Deer & Doe nénuphar lanceerde. Begrijp me niet verkeerd, ik vind de styling gewoon geweldig maar ik zag het niet meteen in mijn kleerkast. Ze lanceerde de patronen als een bundel en ik ging overstag, ik zou wel zien.

Het patroon dook op in mijn zicht toen ik tijdens mijn verlof aan het naaien sloeg. Ik negeerde het een beetje maar het bleef mijn naam fluisteren, tot het roepen werd en ik het niet langer kon negeren. Ik combineerde het met een blauwe denimkleurige chambray met stippen.


De meeste avonden kon ik zonder truitje naar de feesten, maar zo af en toe wou ik wel iets rond mijn schouders en daar leek dit patroon ideaal voor. Ook tijdens Theater aan Zee was het mijn ideale avondcompagnon. Licht om mee te nemen, voldoende om de koude van mijn schouders weg te houden. Nénuphar betekent waterlelie trouwens. 


En zo werd de zee een beetje Deer & Doe: met een givre in zwarte boordstof, een chataigne short en een nénuphar vest. Allemaal gemaakt tijdens mijn verlof. Het is eens iets anders dan solden jagen. 

Het patroon zit redelijk snel in elkaar, de moeilijkheid zit hem in de zakjes en de boord waar een leuk driehoeken detail zit. Ik ga nog wat geduld moeten oefenen om zo'n dingen echt mooi af te werken, maar ik kan leven met deze versie. 

Ik hoopte te profiteren van de spiegel in het museum om mijn vestje ook eens te tonen als ik het droeg maar ik trek er een vreemd gezicht bij. I know. 





Ik ben dus duidelijk overstag gegaan, zo erg zelfs dat ik de hack als kamerjas overweeg. 

You Might Also Like

0 reacties