Givre maar dan anders

Givre van Deer&Doe is zo echt mijn klassieker als ik een t-shirt wil stikken. Ik hoor ook goede dingen van het gratis t-shirt patroon,...

Givre van Deer&Doe is zo echt mijn klassieker als ik een t-shirt wil stikken. Ik hoor ook goede dingen van het gratis t-shirt patroon, maar heb dat nog niet geprobeerd. En ook Givre in een jurkjesversie zorgt voor een zekere schroom bij ondergetekende. 

Maar met de zwarte boordstof met bronzen spikkeltjes die ik bij De Soldeur vond wou ik toch iets nieuws proberen. Ja, ik kocht deze nadat ik de blauwe kocht en ik verwerkte beide eigenlijk dezelfde voormiddag, zo had ik snel een paar aanwinsten in mijn kleerkast. 
 Ik haalde het vlindermouwtje van de burda 7828 er bij en kijk, ik besloot dat het wel iets had.
 Het is nog steeds zomers, misschien wat warm aangezien het boorstof is, maar toch niet zo gesloten als een t-shirt met gewone mouwen.

You Might Also Like

0 reacties