Woolly Mucker

Het is één van die grappige termen die Louise Scollay van de Knitbritish podcast gebruikt. Het betekent zo veel als maat, kameraad en natuur...


Het is één van die grappige termen die Louise Scollay van de Knitbritish podcast gebruikt. Het betekent zo veel als maat, kameraad en natuurlijk verwijst de woolly naar wol. Wie geïnteresseerd is kan zich in haar groep op Ravelry opgeven om wol te testen. Soms weet je op voorhand wat je krijgt, soms weet je het niet. Allemaal heel spannend. Ik vond het vooral spannend om te zien wat de anderen zouden vinden. Ik vind die schapenrassen heel boeiend maar ik moet toegeven dat ik nog een groentje ben en hoewel ik geniet van hoe Louise wol beschrijft in haar podcast is het toch nog iets anders om dat zelf te gaan doen. Al bij al vind ik dat ik het er goed van af heb gebracht als Woolly Mucker.


You Might Also Like

0 reacties