Me Made May

'I, patricia from nobutterfly.blogspot.com & no_butterfly on IG, sign up as a participant of Me-Made-May '18. I endeavour to at...

'I, patricia from nobutterfly.blogspot.com & no_butterfly on IG, sign up as a participant of Me-Made-May '18. I endeavour to attack that UFO sewing pile, go through my handmade wardrobe and make some decisions to keep and wear them or find them another home and to wear every day at least one handmade item during the month of May 2018' 

Ik heb de uitdaging nog maar eens aangenomen. Meer uitleg vind je bij Sozo. Je beslist zelf welke uitdaging je aangaat, het draait niet om elke dag een foto te posten en er zijn ook geen prijzen te winnen. Meer uitleg in de FAQ

Ik heb een aantal kledingstukken in wording, die maar blijven op mijn naaitafel liggen. Soms worden ze ingepakt naar een naaiweekend en dan komen ze steevast terug. Dus zo uit het hoofd, denk ik aan dat witte bloesje met een zwart motiefje van Deer& Doe , een kleedje van Deer&Doe in een ongelooflijk mooie stof van Nani Iro die al zeker twee keer naar een naaiweekend is meegegaan, een kleedje uit de knip die mee gaat naar de co-sewing van Georgette en ook nog een bloesje met ananassen, waar ik laatst al een stukje van mankeerde. Dit zijn de kledingstukken die half in elkaar zitten of volledig geknipt en overlockt zijn. Ik heb het niet over mijn breiprojecten, het onder controle houden van het aantal WIP (work in progress) is een blijvende uitdaging.

Daarnaast is er ook een stapel kledij die ik gemaakt heb en die ik eigenlijk nooit draag. Om wat voor reden dan ook. Niet mijn stijl, niet helemaal goed van snit,... Er zitten nogal wat A-lijn rokjes in van in de beginperiode bijvoorbeeld. Het lijkt me wel tijd om deze eens op te ruimen. Ofwel ga ik ze voortaan dragen, misschien met een retoucheke (insert schaterlach) ofwel krijgen ze een nieuwe thuis.

En dan ga ik toch ook proberen om elke dag iets zelfgemaakt aan te doen.  Wie doet nog mee?


You Might Also Like

0 reacties