Aangepaste Rocco

Ik naaide een hele hoop rocco's van zonen09  in de kerstvakantie. Ideale cadeautjes voor kinderen, leek me. Snel klaar en ook veel effe...

Ik naaide een hele hoop rocco's van zonen09 in de kerstvakantie. Ideale cadeautjes voor kinderen, leek me. Snel klaar en ook veel effect. 

Op de Instagram van See you at six was er een foto van een sweaterdress opgedoken. En die bleef plakken. Ik ging aan de slag met rocco met zakken en verlengde die. Mijn stof was net niet voldoende voor ook de zakken in dezelfde kleur te knippen.  
Het meisje in kwestie was een beetje ontgoocheld omdat het te groot uit viel (zucht). Ik ontdekte ook dat ik geen rekening gehouden had met de boord en de lengte dus echt wel heel zedig uitvalt. Maar even knippen en opnieuw aanstikken zou voldoende moeten zijn.

You Might Also Like

0 reacties