Renée als bandwerk

Na mijn  zwarte renée  die ik toch wel vaak draag, wist ik dat het een patroon zou worden dat ik nog vaker zou gebruiken. Het patroon komt u...

Na mijn zwarte renée die ik toch wel vaak draag, wist ik dat het een patroon zou worden dat ik nog vaker zou gebruiken. Het patroon komt uit La Maison Victor (2017/2) en zoals wel vaker voegde ik wat lengte toe. Na mijn eerste versie gebruik ik de patroondelen nu ook alsof de naadwaarde is inbegrepen. 


Er volgde een versie in stof van Chat chocolat en eentje in het subtiele streepjespatroon van Froy & Dind. En daar zal het vast niet bij blijven, zeker met minder zomerse dagen in het vooruitzicht.

You Might Also Like

1 reacties

  1. Dat lijkt me heerlijk: zelf je kleren kunnen maken en dan zeker als je een patroon gevonden hebt dat goed zit!

    BeantwoordenVerwijderen