B1 en B2

Toen ik het bloesje B1  en B3 stikte, bedacht ik, dat ik wel een kleedje wou maken. B2 uit "Tenues chic. Robes pour sortir" van A...

Toen ik het bloesje B1 en B3 stikte, bedacht ik, dat ik wel een kleedje wou maken. B2 uit "Tenues chic. Robes pour sortir" van Aoi Koda is een kleedje maar combineert het topje van B3 met een rok. Ik heb de Franse versie omdat ik het boekje kocht in Brussel in een boekenwinkel waar ik wel vaker passeer. Veel instructies zijn er vaak niet bij die Japanse boekjes.

Ik combineerde B1, het topje met de open rug met de rok. Ik durfde het zelfs aan om in een liberty stofje te knippen dat hier al lang ligt. Ik verlengde het topje wat zodat de band echt op mijn heupen zou vallen en misschien is het nu wat lang, maar he, is dat niet de mode nu?

De rug valt open en ja, je ziet dan wel wat, maar eigenlijk blijft alles wel braafjes. En ik denk dat ik er bij koudere temperaturen gewoon een topje onder doe.








You Might Also Like

1 reacties