Fair Wear Friday

Ik heb het voornemen om deze vakantie ook eens mijn kleerkast op te ruimen, er hangt meer dan ik draag en ik heb toch het gevoel dat ik nie...

Ik heb het voornemen om deze vakantie ook eens mijn kleerkast op te ruimen, er hangt meer dan ik draag en ik heb toch het gevoel dat ik niet steeds vind wat ik zoek. Voor ik ging opruimen stootte ik op een blauw kleedje van Skunkfunk, ik denk dat ik het vorige zomer in de solden kocht, samen met een blauwe rok uit dezelfde collectie. De rok heb ik al veel aan gehad, het kleedje nog niet en nu ik het een dag heb gedragen weet ik ook niet waarom! Het is gewoon ideaal als zomerkleedje, misschien ben ik me iets meer bewust van mijn lijf als ik het aan heb en is dat de reden, geen idee, maar ik plan het deze zomer nog boven te halen. 
Op de foto zie je ook mijn nieuwe schoenen: blauwe muiltjes van loints of holland. In de solden. Happy girl hier!

You Might Also Like

2 reacties

  1. Altijd fijn om jouw stukjes te lezen (en stiekem jaloers op jouw handigheid), daarom gaf ik je ook een Liebster Award http://mamamayapost.opendevelopment.be/liebster-award/
    Voel je zeker niet verplicht om er op in te gaan, vooral verder blijven bloggen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kleerkast opruimen... moet ik ook eens aanpakken. En vooral: durven kleren wegdoen. Ik hou veel te veel bij. Jouw berichtje stimuleert me om er werk van te maken!

    BeantwoordenVerwijderen