Makkelijk leven

Vorig weekend maakte ik tussen twee treinen een tussenstop in Theoria in Kortrijk. Vroeger durfde ik me de andere richting uit te haasten, v...

Vorig weekend maakte ik tussen twee treinen een tussenstop in Theoria in Kortrijk. Vroeger durfde ik me de andere richting uit te haasten, voor schoenen of de Veritas. Maar steeds vaker is Theoria nu mijn tussenstop.

Het bleek boekenweek te zijn, waardoor je bij aankoop van een bepaald bedrag een boek cadeau krijgt. Niet zomaar een boek, maar een boek van Herman Koch, speciaal voor de boekenweek geschreven. Dus als je vandaag naar de betere boekenwinkel stapt, heb je vast ook nog geluk.

Ik las het boek in één keer uit. Het verhaal is dat van een bestsellerauteur in zelfhulpboeken. Hij raakt verzeild in een redelijk klassiek familie-dilemma. Soms wat voorspelbaar, maar toch wel een goede smaakmaker voor de stijl van Koch. Het lijkt allemaal zo simpel en dan is er toch een vreemde wending waardoor je als lezer je wat lastig voelt.

You Might Also Like

0 reacties