Het was een minder goed jaar

om te breien. Deze zomer ben ik stomweg gevallen en ik heb maanden niet gebreid, dat laat zich vertalen in beduidend minder kilometers en mi...

om te breien. Deze zomer ben ik stomweg gevallen en ik heb maanden niet gebreid, dat laat zich vertalen in beduidend minder kilometers en minder afgewerkte kledingstukken.

Ik breide twee truien, al heb ik epistrophy al in 2015 opgezet. Voor Dandelion testte ik het patroon en het is gelukt om af te zetten bij veel te warme temperaturen en voor ik mijn arm niet meer kon gebruiken. Ik heb voor Suvi Simola ook nog een nieuw patroon opgezet om te testen, de travel light cardigan.

Er kwamen drie sjaals en een col van de naalden, dus koud ga ik het niet krijgen en er zijn ook nog twee mutsen afgewerkt. Een van de sjaals en de col zijn van de Ysolda club en ja, ik heb me ook voor volgend jaar ingeschreven.


Verder heb ik redelijk wat bijna's: ik tel vier truien en drie sjalen. En zeker Ă©Ă©n van die truien wil ik graag aan op EYF17. Maar er komt ook een nieuwe KAL aan voor EYF waar ik aan mee wil doen....

You Might Also Like

0 reacties