Camber dress

In mijn jaaroverzicht op instagram dook een foto van een topje op dat ik niet kon plaatsen. Het was zelfgemaakt en bleek de camber shirt t...

In mijn jaaroverzicht op instagram dook een foto van een topje op dat ik niet kon plaatsen. Het was zelfgemaakt en bleek de camber shirt te zijn. Ik probeerde op naaiweekend ook de camber dress. 

Het patroon van Merchant & Mills laat beide varianten toe en het is een wijd kleedje zonder al te veel vormnaden. Zo'n beetje wat je deze zomer ook in de winkels zal. Ik koos voor een jeans stofje (chambray) van Robert Kaufman, gekocht bij MondaysMilk en veel valt daar eigenlijk niet over te zeggen. Het jurkje zat snel in elkaar en ik heb het dan ook tijdens dat weekend al meteen getest. Ideaal om een snelle foto te laten maken. Ja, ik sta op mijn kousenvoeten, maar dat zie je niet.


You Might Also Like

0 reacties