GF16 - de laatste dag(en)

Dat het zalige feesten waren, rustig en gezellig. Ik ben elke dag geweest, nooit echt laat en al zeker geen enkele keer de zon zien opkomen....

Dat het zalige feesten waren, rustig en gezellig. Ik ben elke dag geweest, nooit echt laat en al zeker geen enkele keer de zon zien opkomen.

Bij Gentblogt probeerden we elk jaar zoveel mogelijk te doen, verslag hier, foto's daar. En voor sommige dingen was er geen tijd. Deze keer gingen we ontbijten in het Miat. Mijn eerste keer, kan je dat geloven? Ik ging voor het rijkenontbijt.
Op de laatste dag ging ik naar de eerste helft van het debat en hoorde Mong het verhaal van de revolutie doen. Zalig!
Voor 's avonds had ik nogal last minute mijn oog laten vallen op Gentse feestjes. Een initiatief waar we met Gentblogt nog reclame voor hadden gemaakt. Het werd een eclectische avond met een theatermonoloog en Americana.
Een scène vol schoenen was het decor voor een verhaal over opgroeien in de jaren tachtig als kind uit de Filippijnen en Imelda.
Paper wings is Douglas Firs, Bony King en Cleo. Wondermooie stemmen.
En natuurlijk een laatste boterham 

You Might Also Like

0 reacties