Wipwednesday: Belmont & dandelion

Ik ben te lui om de stukken apart op naalden te zetten, dus is het nemen van een foto niet simpel. Ik splitste voor- en achterkant en het en...


Ik ben te lui om de stukken apart op naalden te zetten, dus is het nemen van een foto niet simpel. Ik splitste voor- en achterkant en het ene pand is al af. Ik begon de armsgaten op 38-39 cm omdat ik het wat langer wil en probeerde zoveel mogelijk de instructies van de ontwerpster te volgen. Bij de armsgaten meet ik regelmatig eens zodat de mouwen zeker niet te wijd vallen. Mogelijk doe ik daar wat minder rijen. 

Maar Belmont gaat even in de projects blijven want ik ga testbreien voor Suvi Simola. Ze zocht kandidaten en ik had Titus van Baa Ram Ewe in stash, vorig jaar gekocht op Edinburgh Yarn Festivzl voor een ander patroon van haar.


You Might Also Like

0 reacties