Me made May: update

Ja, het blijft zoeken om twee handgemaakte items te dragen op een dag. I blame it on the weather.... Maar een fantastische combinatie blijkt...

Ja, het blijft zoeken om twee handgemaakte items te dragen op een dag. I blame it on the weather....


Maar een fantastische combinatie blijkt mijn trench jurk uit la Maison Victor te zijn en mijn Paris toujours sjaal. Ik moest gaan spreken en dan kies ik normaal niet voor iets handgemaakt. Deze jurk hangt eigenlijk vooral in mijn kast, wat mijn collega's blijkbaar een slecht idee vinden.

 En op vrijdag was er een klassieker, mijn Panam rokje. Ik maakte het ook al in andere stofjes, maar eigenlijk komt alleen het donkerblauwe uit mijn kast. Een goede reden om dat rokje dat hier geknipt ligt af te werken.

En omdat me-made-may ook een beetje me-making-may is, ik maakte ook een vinktas met een Ikea stofje en bijpassend ritstasje voor een vriendin.

You Might Also Like

0 reacties