Gij nu

Ik had op voorhand niks gelezen van het boek en besefte pas later dat ik niet krampachtig moest proberen om die vele personages te onthouden...


Ik had op voorhand niks gelezen van het boek en besefte pas later dat ik niet krampachtig moest proberen om die vele personages te onthouden omdat ze nog terug kwamen. Het zorgde voor wat meer rust bij het lezen en ik genoot meer van de verhalen. Ik vond ze zeker niet allemaal even sterk, sommige leken me iets te veel op elkaar. Dus niet helemaal overtuigd deze keer.

You Might Also Like

2 reacties

  1. Oh, die wil ik zooo graag lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mij is dit dik tegengevallen. Haar twee vorige boeken heb ik verslonden. Ergens verwachtte ik weer zo'n psychologisch diepgaand verslag van een leven.
    Het is precies of ze te veel ideeën had voor boeken en ze dan maar allemaal na elkaar heeft gezet.

    BeantwoordenVerwijderen