#boostyourpositivity: de blogbrunch

Ze kozen een mooie locatie met veel licht en ruimte: Lux, vlakbij Dampoort. Danone  zorgde opnieuw voor een blogbrunch als afsluiter van boo...


Ze kozen een mooie locatie met veel licht en ruimte: Lux, vlakbij Dampoort. Danone  zorgde opnieuw voor een blogbrunch als afsluiter van boostyourpositivity. 


Lekker eten, een hoop vrouwen samen,... Meer moet dat soms niet zijn. Zo op een zondagmiddag. 


Ik kreeg een lift aangeboden waardoor ik niet de kans kreeg om een excuus te zoeken. Mijn positiviteit was een beetje ver te zoeken, waardoor ik op veilig speelde en ging voor de babbel met bekenden. Ook al te lang geleden.


Bedankt!



You Might Also Like

1 reacties

  1. bedankt voor jouw gezelschap, stond ook niet in mijn meest netwerkende modus ;)

    BeantwoordenVerwijderen