Glen, zonder twijfel

Het is een beetje vreemd dat hij niet in het lijstje ochtendmuziekjes stond. Voor zijn optreden in de AB stond mijn iPod vastgeroest op de c...

Het is een beetje vreemd dat hij niet in het lijstje ochtendmuziekjes stond. Voor zijn optreden in de AB stond mijn iPod vastgeroest op de cd's van The Frames, mijn cd-speler bevatte alleen zijn cd's en YouTube moest het zelfs niet meer vragen. Na het optreden besef ik eens te meer, niks gaat boven Glen Hansard live op een podium, zijn gitaar en een schare muzikanten.

Ik had zonder twijfelen twee tickets besteld omdat het optreden nog ver weg was en omdat ik er goede hoop in had. Uiteindelijk was ik opgelucht dat een vriendin uit het middelbaar zonder twijfelen ja zei, want ze nam vroeger vaak cassetjes van mij over. 

Hij zong alle liedjes die ik wou horen en meer. Zijn warmte van op het podium verdreef een beetje het gemis van die arm rond mijn schouders. En ik warmde me aan het enthousiasme van mijn vriendin: "wat een artiest!"

You Might Also Like

2 reacties

  1. Oh ja wat moet dat mooi geweest zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh! Ja! Ik heb de cd "The Swell Season", echt Ă©Ă©n van mijn favorieten!

    BeantwoordenVerwijderen