De enquĂȘte & de eerste resultaten

Ah ja, na al dat gezaag, wordt het ook wel tijd om iets te vertellen over de resultaten. Eerst en vooral, dank je wel voor wie de tijd hee...

Ah ja, na al dat gezaag, wordt het ook wel tijd om iets te vertellen over de resultaten.

Eerst en vooral, dank je wel voor wie de tijd heeft genomen om de enquĂȘte in te vullen. De dvd Blue Jasmin ligt klaar voor Ireen. Dus ik hoop dat ze mij gauw een antwoord bezorgt zodat ik de dvd kan bezorgen.

Maar dank je, 24 vrouwen en 1 man hebben de moeite gedaan. Maar Ă©Ă©n van de lezeressen werd op deze blog gewezen door haar mannelijk lief, dus dat maakt alvast twee mannelijke lezers.

Ongeveer de helft is tussen de 26 en de 45 jaar, zoals ik zelf ben, ha!

En bijna de helft komt uit Oost-Vlaanderen. Acht op de tien lezen dit blogje al meer dan een jaar, een trouw publiek als het ware. Zeker omdat heel wat mensen elke keer dat ik iets post hier komen lezen of toch meerdere keren per week. Dat lezen gebeurt rechtstreeks op de blog of via een RSS-reader. En de meeste mensen vinden dat er voldoende berichten verschijnen, voor een enkeling mag het gerust iets meer zijn. Ik doe mijn best!

Wat de lay-out betreft, lijkt het wel mee te vallen. De meeste zijn deze nog niet beu gezien, al ben ik zelf niet 100% tevreden of lezen in een reader waardoor het al helemaal niks uitmaakt. Ik kreeg wel een suggestie naar leesbaarheid en daar wil ik me toch eens mee bezighouden.

You Might Also Like

1 reacties