#boostyourpositivity: #showyourjob

De uitdaging deze week is show your job. Ik ben beleidsmedewerker, maar dat zegt weinig. Je zou even goed manusje van alles of kantoorrat ku...

De uitdaging deze week is show your job. Ik ben beleidsmedewerker, maar dat zegt weinig. Je zou even goed manusje van alles of kantoorrat kunnen zeggen. Wat ik concreet doe is redelijk afwisselend, er zijn parlementaire vragen, opzoekwerk, regelgeving, vergaderen met collega's, overleggen met stakeholders,....
Ik dacht laat ik gewoon eens wat foto's nemen.
1.wachten op de trein in Gent, ik werk meestal in Brussel. Ik kan tot twee dagen in de week thuiswerken maar ben al vaak blij als het me twee keer in de maand lukt.

2. Vergaderen, daar hoort koffie bij. Bij voorkeur deze die niet van de automaat komt. 
3. Mijn werkplek is op de 17de verdieping, ik hou van het uitzicht en hoe het verandert met de seizoenen.
4. Terug wachten op de trein en merken dat de lucht blauw is en de zon nog even piept.


You Might Also Like

2 reacties