WIPWednesday

Zo zag mijn keukentafel er zondag uit. De workshop bij Madeline heeft me goesting en zelfvertrouwen gegeven om met tricot aan de slag te gaa...

Zo zag mijn keukentafel er zondag uit. De workshop bij Madeline heeft me goesting en zelfvertrouwen gegeven om met tricot aan de slag te gaan. Het werd niet een projectje maar bandwerk.


De testversie van de Thomas t-shirt uit La Maison Victor werd bovengehaald en losgetornd aan de hals. Het boordje moest opnieuw, de zijkanten werden iets smaller en overlockt en er kwam ook een etiketje voor voor- en achterkant zodat hij het zelf kan doen.


En zoals dat dan gaat op zondagavond zit er geen enkele t-shirt volledig in elkaar, moet er op maandag nog passende draad voor de zoom worden gehaald ...

You Might Also Like

1 reacties

  1. nu vind ik het wel jammer dat ik mij niet heb ingeschreven voor de workshop !

    maar .. ik heb een topje gemaakt.. en ben voor een keer tevreden van de boord !!
    eigenlijk zou ik nu moeten verder doen he..

    BeantwoordenVerwijderen