Part 3: hapalong

Ik heb getwijfeld over dat derde deel, die boord in grijs. Je breit in de andere richting 8 tot 16 steken met wat simpel ajour. Het gaat tra...

Ik heb getwijfeld over dat derde deel, die boord in grijs. Je breit in de andere richting 8 tot 16 steken met wat simpel ajour. Het gaat traag, want je hebt twee rijen nodig om 1 steek van de boord weg te werken. In het begin kon ik me enkel op de tekst concentreren. Ondertussen lukt het me al om ook wat Outlander ofzo te kijken. Maar ik blijf veel tellen om te weten waar ik zit. En ik heb nog een lang eind te gaan. 
Maar oh, wat gaat dit mooi zijn! Ik wou voor de hapalong een traditionele hap, dus met de boord en in het begin had ik nog mijn twijfels maar nu zie ik het echt wel komen.

You Might Also Like

1 reacties

  1. Zo'n aangebreide boord is even doorbijten, maar het eindresultaat loont de moeite. Ik vind je kleuren ook heel goed samen zo.

    BeantwoordenVerwijderen