Gent heeft dat toch he

"En vanavond haal ik mijn groenten op van Fermet, online besteld maar van boeren uit de streek." "Gent heeft dat toch he, zo...

"En vanavond haal ik mijn groenten op van Fermet, online besteld maar van boeren uit de streek."
"Gent heeft dat toch he, zo tegen stroom in. Ik zou dat ook wel leuk vinden, maar bij ons..."

"Fermet is een commercieel initiatief en er zijn ook de voedselteams..." probeer ik nog en ik begin een mini-promopraatje. Ik kon woensdag mijn bestelling ophalen in NTGent van Fermet. Heerlijk lekkere aardbeien, yoghurt en wat vlees. De aardbeien waren bijna op tegen dat ik thuis kwam, dus voor volgende week heb ik er al meteen wat meer besteld. Bij de Voedselteams heb ik deze week voor het eerst besteld, het duurde wat langer om waarborg te storten en login te krijgen. Volgende week vrijdag ga ik er mijn groenten en brood ophalen. Een goede start voor het weekend.

"Het grappige is dat je nu bij de Vooruit van de Wassende Maan groenten kan kopen en bij NTGent kan je van Fermet ophalen."
"Dus dan zit je daar met je spruitjes en ga je naar een voorstelling en zit hij daar met zijn groentjes. Dat is toch zo..." Hij zoekt een woord en schudt het hoofd.
"Maar misschien gaan wij na de voorstelling samen iets drinken in het café..."
"En dan maken jullie stoemp, ik heb het wel door. Gent is toch zo een beetje een eiland...."

You Might Also Like

0 reacties