As we speak

To feel: De voorbije week is ongetwijfeld de zwaarste week in tijden en ik voelde donderdag al de vermoeidheid toeslaan. Dit weekend werd ...

To feel:

De voorbije week is ongetwijfeld de zwaarste week in tijden en ik voelde donderdag al de vermoeidheid toeslaan. Dit weekend werd het nog erger en ik hield werken beperkt tot een enkel mailtje, een verduidelijking zodat ik deze week het ding kan afwerken.
Ik kan me van alles wijs maken maar het is voldoende om te zien dat de mayonaise in de frigo al maanden over tijd is, net zoals een hoop andere voeding die hij achterliet om wat boos te worden en me dan meteen af te vragen of hij wel ok is, want dit is zo vreemd.
Nick Cave op zijn instagram start dan weer de vragen: wist hij het toen al en heeft hij daarom geen ticket voor mij besteld?

To see:
Eindelijk Carll Cneut op de voorlaatste dag van de voorstelling en al ticket voor Nepal-benefiet gekocht. Ik luisterde naar de West-Vlaamse versie maar moest wel efkes checken wat Deizel is. Dadizele dus, ik had dus gelijk dat Deinze te ver was.


To eat:
Drukke  tijden vragen om gezond voedsel en wat organisatie. Een uitdaging
Ik heb besteld bij Fermet en ik wacht op mijn toegangscode voor het voedselteam. Een van de kookboeken werd bovengehaald maar aangezien ik zowel de noten als het groen door iets anders verving kan ik moeilijk zeggen dat het de pesto naar het gerecht van H&H is. Ik ben ook beginnen lezen, niet verwacht dat het zo zou zijn. Maar daar schrijf ik nog wel eens over.

To knit:
Armsgaten aan de ursula cardigan. Het vroeg wat rekenwerk omdat de rijverhouding niet helemaal goed zit. En ik ga ook voor een V-hals ipv een ronde.
Er was een nieuwe hapalong hangout. Ik had mijn hap een week niet aangeraakt  met het vele werk.

To Sew:
Een testertje, Thomas t-shirt uit La Maison Victor 1/15 in maat 104. Voor mijn neefje dat drie wordt. In een couponnetje van bij Georgette. Als het past, wordt het bandwerk. Nu is er vooral de vraag: is mint een kleur voor jongens? En ook wel, zal het passen? En wat zullen de ouders zeggen?



You Might Also Like

2 reacties

  1. Ik vind mint green eigenlijk heel erg mooi voor een jongen, waar kan ik bestellen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En anders focus je op de print ;-) Ik vind het wel kunnen.

    BeantwoordenVerwijderen