Fashion revolution

Vandaag herdenken we het vreselijke ongeluk en klagen we aan dat de slachtoffers nog niet vergoed zijn. Vandaag ook vragen we onze favoriete...

Vandaag herdenken we het vreselijke ongeluk en klagen we aan dat de slachtoffers nog niet vergoed zijn. Vandaag ook vragen we onze favoriete kledingmerken: who made my clothes? Maar eigenlijk zouden we dit niet moeten vragen, eigenlijk zou het vanzelfsprekend moeten zijn: een fair loon, productie die rekening houdt met de draagkracht van onze planeet en gezonde arbeidsomstandigheden.


Ik probeer mijn kleerkast enkel te vullen met handmade en goede merken. Vandaag draag ik mijn jeans van Good society gekocht bij Today is a good day, waar ik me geen zorgen moet maken over dat merk wel en dat merk niet. En een t-shirt van People Tree, rechtstreeks besteld bij hen. We hadden wat ongeluk met de post, maar ze stuurden zonder problemen een tweede pakje. 

Een echte fair wear Friday dus...

You Might Also Like

1 reacties