Follow your arrow 2 - clue 4

Ja, de foto is niet echt duidelijk. Maar het is en blijft moeilijk met rode wol en op rechte naalden en bij kunstlicht. Clue 4 was klaar net...


Ja, de foto is niet echt duidelijk. Maar het is en blijft moeilijk met rode wol en op rechte naalden en bij kunstlicht.

Clue 4 was klaar net voor ik clue 5 mocht ontvangen. Met de nodige vertraging. Maar man, wat heb ik gesukkeld. En nochtans had ik de gemakkelijke optie gekozen, namelijk optie A. De eerste rij deed ik twee keer en ook daarna bleef het tellen. Maar zo na een derde kwam ik op dreef. Ik koos A omdat deze de meeste rijen telde en ik deed twee extra rijen tussen beide clues. Ik maak minder zorgen over de lengte nu dan voorheen, misschien de breedte maar op die rechte naalden is dat nauwelijks te zien.

You Might Also Like

0 reacties