#boostyourpositivity - cadeautje aan mezelf

Lies van Oontje liet gisteren de laatste uitdagingen op de blogwereld los. Het thema is destress! Gisteren vroeg ze via IG naar de cadeautje...

Lies van Oontje liet gisteren de laatste uitdagingen op de blogwereld los. Het thema is destress!

Gisteren vroeg ze via IG naar de cadeautjes voor jezelf en ik ben er zeker van dat ze het eerste wel kan appreciëren want ik las bij haar over de nieuwe Ikea collectie Sprutt, wit en neon. Niet meteen mijn ding tot ik de zakken zag. Ideaal om die breiwerkjes die in de living een eigen leven gaan leiden in bedwang te houden. Het zou ook al helpen als ik het op 1 project hield maar dat is geen optie. En aangezien zelfs ik er soms wat lastig van word, poging 306: 2 opbergzakken voor 1,99 euro. 

En omdat ik bericht kreeg dat mijn waterstones kaart gaat vervallen sprong ik gisteren binnen. Ik stelde vast dat de brei sectie nog kleiner is geworden dan ze al was, maar vond er een boek aangeraden door knit British. Aan de kassa stelde ik vast dat ik mijn kaart niet bij had. Maar men wou het wel aan de kant leggen en toen ik het vandaag ging ophalen bleek er 4 euro op mijn kaart te staan!


You Might Also Like

0 reacties