UFO: to finish or to frog - 11/12

Deze komt al vroeg op de maand. Ik maakte het lijstje voor het jaaroverzicht en merkte dat ik deze al in de eerste FoF vermeld had en ook in...

Deze komt al vroeg op de maand. Ik maakte het lijstje voor het jaaroverzicht en merkte dat ik deze al in de eerste FoF vermeld had en ook in de WIPCrackAwayKAL maar nog niet het resultaat had getoond. 

Ik heb hem licht geblockt, het patroon is duidelijk/redelijk zichtbaar maar hij staat niet stijf van het blocken. 
Ik draag hem best veel omdat ik hem wel mooi vind op mijn jas. En hij kan ook wel binnen gedragen worden, vind ik. Hij kan 1 keer om de nek gedragen worden en komt dan nog lang. Maar hij gaat ook perfect twee keer om de nek.
En zit dan lekker warm. Niet slecht voor een project dat al jaren op de naalden stond. En hiermee is mijn oudste ravelry-project een afje: opgezet in 2010, afgezet in 2014, wegens te veel afleiding van andere projecten.
En ik heb ook een nieuwe rode muts, Apple pie van Tincanknits. Ik gebruikte rode Nepal van Drops, wol die ik over had van een warme trui. Even was er nog paniek dat ik te kort zou hebben, maar ik bleek er meer over te hebben dan ik dacht, nog anderhalve bol te gaan. 
Het patroon is relatief simpel maar vraagt toch wat aandacht. Ik ging voor een simpele boord ipv de dubbel gebreide, omdat het toch wel dikke wol is en ik een dubbele boord dan te veel van het goede vind. Het leek ook te klein uit te draaien maar zoals je ziet zit de muts perfect. En er is een optie voor een slouchy versie, maar ik ging voor de beanie.



You Might Also Like

1 reacties