Fair wear friday

Ik ben vandaag op verplaatsing. Veel te vroeg opstaan, er van overtuigd zijn dat het om negen uur begint en dan te vroeg blijken te zijn. Ik...

Ik ben vandaag op verplaatsing. Veel te vroeg opstaan, er van overtuigd zijn dat het om negen uur begint en dan te vroeg blijken te zijn. Ik werd betrapt tijdens de foto, vandaar mijn ietwat vreemd gezicht. 

Ik maakte het me gemakkelijk vanochtend. Mijn jeans van Good Society, een zwart t-shirt van ethos nog gekocht in Via Verde in Gent die al geruime tijd dicht is. Ik kocht toen ook een groene versie. Moeilijk te fotograferen wel. En lijn zelfgebreide trui met 100% wol van New Lanark, een fantastische plaats in de UK. Het blijft na honderden keren dragen bog steeds fantastisch zitten.

En als extra


Gerecycleerde breinaalden rond mijn arm, niet zelf gemaakt maar online besteld

You Might Also Like

0 reacties