Weekend knitting

Alsof er nog niet genoeg op de naalden stond, zette ik afgelopen weekend twee nieuwe projecten op. Ik liep donderdag wat verveeld rond want ...

Alsof er nog niet genoeg op de naalden stond, zette ik afgelopen weekend twee nieuwe projecten op. Ik liep donderdag wat verveeld rond want ik wist niet wat ik wou en dan vond ik de wol niet. En dat zo een paar keer na elkaar. Tijd om op te ruimen. Met het afwerken van twee projecten in de #wipcrackaway vond ik het wat moeilijk om verder te doen. Al kreeg de mini lush een boord, nu nog boorden en mouwen. Ik koos voor nog een muts, dit keer van tincanknits (ik heb trouwens een hoop patronen gewonnen met de lush KAL) en happy stripes van Veera Valimaki. Eindeloos rechts breien, ideaal om mee te nemen op de Thalys en de Belgian ravelry day.

You Might Also Like

1 reacties

  1. Ziet een een mooi patroon uit van de muts, ik verdaag echter geen mutsen op mijn hoof. Een pet of een sjaalkraag maar geen muts

    BeantwoordenVerwijderen