Ravelery meet up

Vorige zaterdag was het zalig weer. Ideaal weer om nog een laatste keer op een terras te zitten. En toch werd het het café in de Vooruit. De...

Vorige zaterdag was het zalig weer. Ideaal weer om nog een laatste keer op een terras te zitten. En toch werd het het café in de Vooruit. Dertig-veertig breiers kwamen er samen voor de Belgische ravelry meet up.


Veel bekende gezichten en ook veel nieuwe gezichten. Of avatars die plotseling een gezicht kregen. Ik breide aan mijn stripes study shawl van Veera Valimaki. Of beter ik deed een paar rijen. Maar vooral zat ik rond te kijken, te kletsen en te genieten.
En ja, ik at het laatste stukje kaastaart en dronk een latte. Veel koffie voor een weekenddag maar ik had het gevoel dat ik niet wakker raakte.

Ik bracht een aantal bollen wol mee voor de breimadammen, voornamelijk katoen omdat duidelijk is geworden dat het niet mijn favoriete garen is om mee te breien. En ik hielp iemand destashen...

We hadden veel bekijks, daar in de Vooruit. Maar bovenal veel leute...

You Might Also Like

0 reacties