Lush-Pod-kal - week 1

Ah ja, er is nog een KAL gaande en nee, ik ben niet van plan elke week verslag te doen. Of misschien toch wel, we zien wel. Over de eerste w...

Ah ja, er is nog een KAL gaande en nee, ik ben niet van plan elke week verslag te doen. Of misschien toch wel, we zien wel. Over de eerste werk kunnen we kort zijn, de warmte is niet meteen bevorderlijk om met wol te breien en de feesten gecombineerd met wat stiekem verlof zijn dat ook niet. Gisteren vroeg ik mijn lief of hij de swift kon samen puzzelen. Ik had er al naar gekeken en van alles geprobeerd maar ik zag het niet. Hij haalde er het internet bij, dat ik daar niet aan gedacht heb, en ik haalde mijn molentje en strengen erbij. 

Zoals je merkt ging het best vlot. Ik probeerde het ook met een streng fijnere wol maar deze zit al wat verward opgewonden waardoor ik toch met de hand een bol aan het maken ben. Maar ook dan is de swift wel handig eigenlijk. Het vervangt zo een beetje de persoon die zijn handen open houdt.
Zoals he merkt heb ik ook opgezet. Een voorlopige opzet omdat je het ajourpatroon in het midden van de rug opzet en eerst de ene kant en dan met de levende steken de andere kant breit. Ik zag er wat tegen op maar eigenlijk gaat het best vlot. En nu ik weer aan het werk ben en naar Brussel pendel zal het ook wel wat opschieten, hoop ik.

You Might Also Like

0 reacties