UFO : to finish or to frog? 4/12

Begin april had ik mijn zinnen gezet op het afwerken van de Coffeebar top.  Ondanks de goede voortgang moest ik me met het naderen van het e...

Begin april had ik mijn zinnen gezet op het afwerken van de Coffeebar top. 


Ondanks de goede voortgang moest ik me met het naderen van het einde van de maand bij de feiten neerleggen. Het zou niet lukken. Dus haalde ik een oud project dat op de naalden stond boven.

De basta sjaal, opgezet in 2012, voor een KAL. Met wol die ik gekocht had uit de restjesbak bij de Veritas. Ik dacht toen aan wanten maar wou ook mee doen met de KAL.


En zoals dat dan gaat, bleken er twee ipv een bollen wol op te zetten. Misschien toch nog wanten?

You Might Also Like

1 reacties

  1. Hey Patricia,

    Knappe sjaal, doe zo verder!

    Groetjes het Veritas-team

    BeantwoordenVerwijderen